logo Qualizorg

Instellen software

{caption}

Ik krijg de melding 'No organisation found', wat gaat er mis?

Deze foutmelding wordt weergegeven wanneer uw gebruikersgegevens van Qualizorg onjuist of nog niet ingevuld zijn in uw software.

Wanneer hier geen of incorrecte gegevens zijn ingevuld verschijnt bij het versturen van vragenlijsten de melding 'No organisation found'.

U heeft de benodigde gegevens en de handleiding via de mail ontvangen na uw aanmelding bij Qualizorg (dit betreft een mail afkomstig van instellen@qualizorg met het onderwerp ' Belangrijk! Uw gebruiksgegevens
voor uw Qualizorg patiëntervaring onderzoek’).

Indien u deze gegevens niet meer heeft, kunt u de juiste gegevens opvragen bij Qualizorg door te mailen naar .(JavaScript must be enabled to view this email address). Vermeld hierbij a.u.b. uw praktijknaam en AGB code van de praktijk.

Ik twijfel of mijn gegevens wel zijn aangekomen bij Qualizorg.

U kunt dit zelf controleren door in te loggen in uw eigen online rapportagetool. U gaat naar www.zorgmonitor.eu en logt hier in met uw gebruikersgegevens.

Bij 'Resultaten' -> 'Procesgegevens' kunt u zien hoeveel vragenlijsten er zijn verstuurd en of dit overeenkomt met de gegevens die u bij Qualizorg heeft aangeleverd.

Indien dit volgens u niet klopt, dan adviseren wij u om de gebruikersgegevens en de instellingen te controleren in uw software volgens onze handleiding.

De handleiding en de gebruikersgegevens kunt u vinden in de Activeringsmail, welke wij u na uw aanmelding hebben toegezonden.

Wanneer het dan nog niet lukt om gegevens te verzenden neemt u dan contact op met de helpdesk van uw softwareleverancier. Zij kunnen meekijken met u in de software. Wanneer zij u niet kunnen helpen, kunt u contact opnemen met de helpdesk van Qualizorg.

Ik wil mijn praktijkgegevens wijzigen, hoe geeft ik dit door?

U kunt hier een bericht achterlaten zodat wij uw gegevens kunnen wijzigen. Vermeld u a.u.b. uw praktijk AGB code en de gegevens die gewijzigd moeten worden.