logo Qualizorg

Samenwerkingspartners

{caption}
Opiness

Opiness

Opiness.nl is een onafhankelijk online platform waar je dienstverleners kunt beoordelen en vergelijken op klantoordeel. Met de Opiness reviews kun je een betere keuze maken voor een bedrijf wat bij je past. Reviews van andere klanten geven vertrouwen. Opiness verzamelt ook klantreviews die gegeven worden via marktonderzoek- en klantfeedback bureaus, daarmee creëren we een sterk fundament aan betrouwbare reviews van echte klanten van bedrijven bij jou in de buurt maar ook van landelijke aanbieders.


Naar de website van Opiness
The Feedback Company

The Feedback Company

The Feedback Company is een online review systeem dat consumenten uitnodigt om feedback te geven over een bedrijf en bedrijven kunnen op die feedback reageren. Deze feedback kan worden gebruikt om dienstverlening te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Klantbeoordelingen worden door The Feedback Company op betrouwbaarheid gecontroleerd.

Daarnaast verzorgt The Feedback Company de sterbeoordelingen voor bedrijven in Google zoekresultaten.


Naar de website van The Feedback Company
Care2U

Care2U

Care2U levert zorggroepen een KetenOndersteuningsSysteem gericht op de kwaliteit van zorg voor mensen met één of meerdere chronische aandoeningen. Het systeem draagt bij aan het stroomlijnen van de interne processen, de verdere professionalisering van de zorggroep en het verdiepen van de dienstverlening aan gecontracteerde zorgverleners.


Naar Care2U
Connecting Care

Connecting Care

Coöperatieve Apothekersvereniging Connecting Care zoekt samenwerking in de eerste lijn om de farmaceutische zorg aan patiënten met chronische aandoeningen effectiever, veiliger en doelmatiger te maken. Het resultaat - betere zorg tegen lagere kosten - staat daarbij voorop. De bij Connecting Care aangesloten apotheken werken dan ook aantoonbaar aan volumebeheersing.


Naar Connecting Care
IFC

IFC

IFC is een landelijk adviesbureau in de zorgsector waar gastvrijheid op nummer één staat. Met de Gastvrijheidsbarometer proberen ze de eerste- en tweedelijns zorg in Nederland voor klanten, cliënten, patiënten, bewoners en bezoekers, medewerkers en management beter te maken. Daarnaast stellen ze adviezen op en geven ze trainingen om gastvrijheid te bevorderen.


Naar IFC